Quick contact info

Introducing a truly professional WordPress theme built to last! We developed Wilmër for all construction & architecture sites.

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com
  /    /  Μονάδες FG microspeed
Image Alt

Μονάδες FG microspeed

Ανθεκτικό, ισχυρό και ακριβές

Gearing up for wide speed ratios

Οι μονάδες μικροταχυτήτων FG μπορούν να αντιμετωπίσουν δύσκολες εφαρμογές. Είναι εξαιρετικά ανθεκτικές στις δονήσεις και στην υψηλή ατμοσφαιρική θερμοκρασία. Οι μηχανισμοί μικροταχυτήτων αποτελούνται από έναν κύριο κινητήρα και έναν κινητήρα μικροταχυτήτων που συνδέονται μεταξύ τους μέσω μειωτήρα, γεγονός που τους επιτρέπει να χρησιμοποιούνται για μεγάλο εύρος ρυθμών ταχύτητας σε σταθερές, απλές και οικονομικές λύσεις. Παρέχουν τα παρακάτω πλεονεκτήματα:

  • Μέγιστη ακρίβεια στην τοποθέτηση του φορτίου
  • Υψηλή εναλλαγή συχνοτήτων
  • Μεταφορά μεγάλων μαζών σε μικρούς κύκλους λειτουργίας
  • Πραγμάτωση εξαιρετικά υψηλών ρυθμών ταχύτητας, μεγαλύτερων από 500:1

Product information

The benefits at a glance
  • Πανίσχυρος μηχανισμός
  • Εξαιρετικά ανθεκτικές στις δονήσεις και στις αυξημένες θερμοκρασίες περιβάλλοντος
  • Αποτελούν μια ισχυρή εναλλακτική λύση στους κινητήρες AC που ελέγχονται μέσω μετατροπέα
  • Μεγάλο εύρος ταχυτήτων
    • Ρυθμοί ταχύτητας μεγαλύτεροι από 500:1
    • Μεγαλύτερο εύρος μηχανικής ταχύτητας μεταξύ της κύριας ταχύτητας ανύψωσης και της ταχύτητας τοποθέτησης του φορτίου σε σχέση με τους κινητήρες που έχουν δυνατότητα αλλαγής πολικότητας
  • Περισσότερες από τέσσερις σταθερές φάσεις ταχυτήτων όταν χρησιμοποιούνται κινητήρες με δυνατότητα αλλαγής  πολικότητας
  • Μικροί κύκλοι λειτουργίας
  • Μέγιστη ακρίβεια στην τοποθέτηση του φορτίου
  • Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας
Technical data
  • Μηχανισμός μικροταχυτήτων τύπου FG με κύριο κινητήρα και κινητήρα μικροταχυτήτων (συνδέονται μεταξύ τους μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου μικροταχυτήτων)
  •  

    Η έξοδος της ατράκτου λειτουργεί είτε με την ταχύτητα του κύριου κινητήρα είτε με αυτήν του κινητήρα μικροταχυτήτων (μειώνεται λόγω του ρυθμού μετάδοσης του μειωτήρα)

  • Κινητήρας πέδησης με κωνικό δρομέα ως κύριος κινητήρας (λόγω της αξονικής κίνησης του δρομέα)
  •  

    Οι λειτουργίες του φρένου του κινητήρα παίζουν το ρόλο σύζευξης στην κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα με μικροταχύτητες

  •  

    Ο κινητήρας μικροταχυτήτων μπορεί να είναι τύπου ΚΒ ή Ζ – κατάλληλος και για λειτουργία με μετατροπέα

  •  

    Ο μειωτήρας προσφέρει ισορροπημένες τιμές στο ρυθμό μετάδοσης – από 4-125

  •  

    Ο συνολικός ρυθμός μετάδοσης καθορίζεται σύμφωνα και με τις επιλεγμένες ταχύτητες του κινητήρα

  •  

    Προσαρμογές τύπου U και Z

  •  

    Ο μηχανισμός μικροταχυτήτων μπορεί να συνδυαστεί με μειωτήρα διάφορων φάσεων, γωνιώδη μειωτήρα και ελικοειδή μειωτήρα από το κλιμακωτό σύστημα μηχανισμών μαζί με σύζευξη σύνδεσης

Downloads

Demag drives - Keeping things on the move

Brochures