Quick contact info

Introducing a truly professional WordPress theme built to last! We developed Wilmër for all construction & architecture sites.

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 5pm; Satuday: 10ap to 2pm icon_widget_image 7300-7398 Colonial Rd, Brooklyn, NY 11209, USA icon_widget_image + (123) 1234-567-8900 + (123) 1234-567-8901 icon_widget_image wilmer@qodeinteractive.com wilmer2@qodeinteractive.com
  /    /  Σύστημα μπλοκ τροχών DRS
Image Alt

Σύστημα μπλοκ τροχών DRS

Για φορτία τροχών έως 40 τόνους

Modular system for tailor-made solutions

Το σύστημα μπλοκ τροχών DRS είναι ένα ευέλικτο σύστημα τροχών κίνησης και ενσωματώνεται τέλεια στο αρθρωτό σύστημα κίνησης. Οκτώ λεπτά διαβαθμισμένα μεγέθη με χωρητικότητα φορτίου έως και 40 τόνους ανά τροχό παρέχουν το κατάλληλο μπλοκ τροχού για κάθε εφαρμογή. Και η μεγάλη ποικιλία τροχών κίνησης και ειδικών σχεδίων τροχών επιτρέπει την προσαρμογή τους σε σχεδόν όλες τις ράγες κίνησης και τις συνθήκες λειτουργίας. Οικονομικά αποδοτικοί και έτοιμοι προς εγκατάσταση. Περαιτέρω αντοχές:

  • υψηλή γκάμα επιδόσεων και μέγιστη χωρητικότητα φορτίου
  • πολλά σχήματα τροχών κίνησης ως στάνταρ, καθώς και ειδικά σχέδια για τον πελάτη
  • 4 παραλλαγές για σύνδεση με την υπερκατασκευή του πελάτη
  • υψηλής ποιότητας περίβλημα με βέλτιστη προστασία των τροχών κίνησης και των ρουλεμάν
  • υψηλή ακαμψία
  • άμεση σύνδεση προαιρετικών εξαρτημάτων
  • σύστημα ευθυγράμμισης με λέιζερ για μπλοκ τροχών σε πολλαπλές μονάδες κίνησης

Product information

The benefits at a glance

Ακριβής διαμόρφωση

  • 8 μεγέθη με χωρητικότητα φορτίου ανά τροχό από 2,75 τόνους έως 40 τόνους
  • Τροχοί διαφόρων σχημάτων και σχεδίων – από χυτοσίδηρο με σφαιροειδή γραφίτη (GGG 70), πολυαμίδιο ή με ελαστικά Hydropur

 

  • Α: Οδηγείται και από τις δύο πλευρές από φλάντζες για σιδηροδρομικά συστήματα
  • Β: Τροχοί χωρίς φλάντζες, προαιρετικά εφοδιασμένοι με πλευρικούς οδηγούς, επίσης με κοίλο σχήμα ή περίγραμμα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη
  • D: Τροχοί που οδηγούνται από μια φλάντζα στη μια πλευρά για μονάδες που κινούνται στο επίπεδο του δαπέδου
  • E: Τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου χωρίς φλάντζα για μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
  • S: Τροχοί πρισματικού, τραπεζοειδούς ή κοίλου σχήματος για καθοδηγούμενες εφαρμογές
  • F: Τροχοί χωρίς φλάντζα με ελαστικό Hydropur για υψηλή επιτάχυνση και αθόρυβη λειτουργία
  • C: Τροχοί από πολυαμίδιο χωρίς φλάντζα, με κοίλο σχήμα για αθόρυβη λειτουργία που είναι φιλική προς τον διάδρομο

Πολλές παραλλαγές σύνδεσης

  • Προετοιμασμένες επιφάνειες τοποθέτησης για σχεδόν οποιαδήποτε σύνδεση: από διατάξεις σύνδεσης πάνω και στο άκρο με βιδωτά και συγκολλητά στοιχεία σύνδεσης, έως διατάξεις πλευρικής σύνδεσης και σύνδεσης με πείρους
  • K: Σύνδεση κορυφής
  • B: Σύνδεση με πείρο
  • S: Ακραία σύνδεση
  • W: πλευρική σύνδεση

Προσαρμοσμένες λύσεις

  • Πλήρεις μονάδες κίνησης με κινητήρες που ταιριάζουν επακριβώς στους τροχούς
  • Υψηλή ακαμψία χάρη σε ειδικές ενισχύσεις
  • Υψηλή απόσταση από το έδαφος για μπλοκ τροχών χάρη στη συμπαγή σχεδίαση του συστήματος
  • Οριζόντιες διατάξεις κυλίνδρων οδήγησης και προφυλακτήρων σε διάφορα μεγέθη και σχέδια (προαιρετικά)

Πολύ εύκολη συναρμολόγηση

  • Περιβλήματα έτοιμα για άμεση σύνδεση με υπερκατασκευές
  • Απλή σύνδεση σε υπερκατασκευές χάρη στις στενές ανοχές σχεδιασμού και θέσης του περιβλήματος και την ακριβή γεωμετρία σε όλα τα επίπεδα
  • Σύστημα ευθυγράμμισης με λέιζερ για απλή και ακριβή ευθυγράμμιση των μπλοκ τροχών
  • Απλή αντικατάσταση των τροχών χωρίς την ανάγκη εκ νέου ευθυγράμμισης της άνω σύνδεσης χάρη στο κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ασύμμετρο περίβλημα
  • Τα μπλοκ τροχών μπορούν επίσης να μετακινηθούν και να ευθυγραμμιστούν πλευρικά μετά την εγκατάστασή τους σε κοίλες διατομές και δοκούς (για διατάξεις σύνδεσης κορυφής, άκρου και πείρου)

Απαιτούν ελάχιστη συντήρηση

  • Χυτό περίβλημα που περικλείεται σε πέντε πλευρές προστατεύει αξιόπιστα τους τροχούς κίνησης από οποιαδήποτε μηχανική επίδραση
  • Μεγάλης διάστασης αυλακωτά ρουλεμάν που λιπαίνονται για όλη τη διάρκεια ζωής, κωνικά ρουλεμάν από το μέγεθος DRS 250
  • Τροχοί κίνησης από αυτολιπαινόμενο χυτοσίδηρο με σφαιροειδή γραφίτη (GGG 70) για χαμηλή τριβή και υψηλή αντοχή στη φθορά
  • Ενσωματωμένη ένδειξη φθοράς στους τροχούς με φλάντζες για απομακρυσμένη οπτική διάγνωση
Technical data
Μεγέθη Μέγιστη φέρουσα ικανότητα  Διάμετρος τροχού Βάρος Διαστάσεις [mm]
[t] [mm] [kg] a1 b1 b2 c1 h1
DRS 112 2.75 112 7.3 190 47 80 96 131
DRS 125 5 125 9.9 220 60 80 98 147.5
DRS 160 7 160 18.3 275 65 89 110 187
DRS 200 10 200 35.7 340 65 101 130 238
DRS 250 16 250 62 385 75 110 150 281
DRS 315 22 315 117 470 90 130 180 349.5
DRS 400 30 400 201 580 110 155 210 440
DRS 500 40 500 352 700 110 170 240 566
Options and accessories
  • Βραχίονες ροπής για σύνδεση σε κινητήρες με μετατόπιση και κινητήρες γωνιακού τύπου
  • Οριζόντιοι κύλινδροι οδήγησης
  • Buffer σε διάφορα μεγέθη και σχέδια
  • Σύστημα σάρωσης σιδηροτροχιών
  • Λύσεις για εφαρμογές υψηλής θερμοκρασίας
  • Τροχοί κίνησης σκληρυμένης κατασκευής

Downloads

Σειρές τροχών

Brochures