Starting and stopping with maximum performance
Απλοί, στιβαροί και αξιόπιστοι – αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των κινητήρων πέδησης με κωνικό ρότορα KB. Η μοναδική τους αρχή λειτουργίας φρένου εξαλείφει την ανάγκη για ξεχωριστό έλεγχο ή πρόσθετα στοιχεία μεταγωγής. Αυτό οφείλεται στη μηχανική σύνδεση μεταξύ φρένου και ρότορα. Το αποτέλεσμα:
- ιδιαίτερα υψηλή απόδοση πέδησης
- έγκριση για λειτουργία με εξαιρετικά υψηλές συχνότητες μεταγωγής
- κινητήρες δύο ταχυτήτων με αλλαγή πόλου
- κινητήρες για εφαρμογές εκκίνησης και παύσης και για κινήσεις με απευθείας τροφοδοσία γραμμής
- αντοχή σε προσωρινή υπερφόρτωση
- Οι κινητήρες KB μπορούν να συνδεθούν με μειωτήρες μέσω ενός συνδέσμου.
Product information
The benefits at a glance
Κινητήρας υψηλής απόδοσης
- Απόδοση κινητήρα έως 55 kW (σε 40% CDF)
- 2, 4, 6 ή 8 πόλοι
- Κινητήρες αλλαγής πόλων δύο ταχυτήτων
- KBA για κινητήρες εκκίνησης και διακοπής
- KBF για άμεσες κινήσεις κίνησης με τροφοδοσία γραμμής
Εξαιρετικά στιβαρό φρένο
- Δεν απαιτούνται στοιχεία μεταγωγής
- Δεν απαιτείται ξεχωριστός έλεγχος
- Μεγάλη διάρκεια ζωής της επένδυσης του φρένου χάρη στην αποτελεσματική απομάκρυνση της θερμότητας που παράγεται από το φρένο (μέσω της μεγάλης επιφάνειας του καλύμματος του φρένου)
- Μικρό συνολικό μήκος και καλή απαγωγή θερμότητας (ο δίσκος του φρένου αποτελεί ταυτόχρονα τον ανεμιστήρα του κινητήρα)
- Δύο τύποι δίσκων πέδησης – ελαφρύς για τους κινητήρες KBA, βαρύς και με αυξημένη ροπή αδράνειας για τους κινητήρες KBF
- Επιτρέπεται εξαιρετικά υψηλή συχνότητα μεταγωγής
- Αντοχή σε προσωρινή υπερφόρτωση
Βολική ηλεκτρονική διαμόρφωση
- Προβολή τεχνικών δεδομένων
- Υποστήριξη σχεδιασμού μέσω γεωμετριών 2D και 3D σε όλες τις τυποποιημένες μορφές αρχείων
- Παροχή ηλεκτρικών κυκλωμάτων
- Ένδειξη χρόνου παράδοσης
Motor and gearbox combinations
Σύνδεση ζεύξης
Συνδυασμοί μειωτήρων και κινητήρων με άξονα σύζευξης (κινητήρες κυλινδρικού ρότορα Z ή κινητήρες φρένων κωνικού ρότορα KB) με χρήση ενδιάμεσης φλάντζας και κυλινδρικής σύζευξης
Technical data
Για ισχύ έως 55 kW: 4-πολικοί κινητήρες KBA
Τύπος | Ισχύς εξόδου [kW] 40% CDF |
Ροπή πέδησης [Nm] |
KBA 71 A4 | 0.48 | 6.7 |
KBA 71 B4 | 0.72 | 8.7 |
KBA 80 A4 | 1.05 | 14.5 |
KBA 80 B4 | 1.3 | 17.5 |
KBA 90 A4 | 1.65 | 23 |
KBA 90 B4 | 2.0 | 29 |
KBA 100 A4 | 2.4 | 38 |
KBA 100 B4 | 3 | 48 |
KBA 112 B4 A | 3.6 | 56 |
KBA 112 B4 | 4.5 | 68 |
KBA 125 B4 A | 6 | 82 |
KBA 125 B4 | 7.4 | 94 |
KBA 140 B4 A | 9.6 | 130 |
KBA 140 B4 | 11.5 | 166 |
KBA 160 B4 | 20 | 215 |
KBA 180 A4 | 30 | 335 |
KBA 200 B4 | 40 | 430 |
KBA 225 B4 | 55 | 610 |
Τύπος | Ισχύς εξόδου [kW] 40/40% CDF |
Ροπή πέδησης [Nm] |
KBF 71 A 8/2 | 0.04/0.2 | 1.4 |
KBF 71 B 8/2 | 0.06/0.3 | 1.6 |
KBF 80 A 8/2 | 0.13/0.5 | 3.2 |
KBF 90 A 8/2 | 0.2/0.8 | 5.2 |
KBF 100 A 8/2 | 0.26/1.2 | 7.0 |
KBF 112 A 8/2 | 0.42/1.9 | 11.8 |
KBF 125 A 8/2 | 0.65/2.9 | 17 |
KBF 140 A 8/2 | 1.1/4.5 | 24.3 |
Equipment options
Κινητήρες
Options | Κινητήρας κυλινδρικού ρότορα Z |
Κινητήρες κωνικού ρότορα KB |
Προστασία της περιέλιξης | ||
PTC θερμίστορ | • | • |
Ανιχνευτές θερμοκρασίας | • | • |
Περιστροφικός κωδικοποιητής | ||
Ενσωματωμένη γεννήτρια παλμών | • | • |
Εξωτερική γεννήτρια παλµών | • | • |
Ενσωματωμένη εξωτερική γεννήτρια παλµών | • | |
Ηλεκτρικό βύσμα | • | • |
Αυξημένο περίβλημα | • | • |
Θερμαντήρας κατά της συμπύκνωσης | ||
Ταινία θέρμανσης | • | • |
Μέσω της περιέλιξης του κινητήρα | • | |
Εξωτερικός ανεμιστήρας | ||
Πρόσθετος ενσωματωμένος ανεμιστήρας | • | |
Πρόσθετος εξωτερικός ανεμιστήρας | • | • |
Ανεμιστήρας βαρέου τύπου | • | |
Βαρύς δίσκος φρένου | • | |
Στέγαστρο/στρογγυλό προστατευτικό πάνελ | • | • |
Φρένα
Επιλογές | Κινητήρας κυλινδρικού ρότορα Z |
Κινητήρας κωνικού ρότορα KB |
Μονάδα χειροκίνητης απασφάλισης φρένων | • | • |
Παρακολούθηση της λειτουργίας του φρένου | • | |
Παρακολούθηση της ρύθμισης του φρένου | • | |
Στεγανοποιημένο/αυξημένο περίβλημα | • | |
Διάφορες μονάδες ελέγχου | • | |
Ενσωματωμένο σύνολο φρένων | • | |
Επένδυση φρένων έκτακτης ανάγκης | • |